I can run thousand miles.

PW avklarad och frukost framför Nyhetsmorgon för en stund sen. Nu är jag pigg och råtaggad inför i eftermiddag, då jag ska köra lite träning. (Löpning). Har nu ett nytt program att följa, ett tightare och mer intensivt i drygt 2,5 veckor framöver, då jag ju ska springa Tjejmilen den 5 September. Det gäller att vara i toppform då. Därför kommer det bli ett mastigare schema helt enkelt. Men, det behöver inte betyda att jag ska slita ut mig totalt. Nej nej. Att vila och återhämta sig, är minst lika viktigt som träningen i sig, annars ger det ingenting. Och det vill man ju inte. Det kommer att bli bra det här, det känner jag på mig. Att springa en mil är inga problem i sig, så jag ska finslipa lite på tiden bara, ett personrekord är aldrig fel. ;)
Igår hade jag en slags vilodag. Jag gjorde faktiskt ingenting, mer än att kolla på lite film, käka gottis och läsa tidnigar. Tog en väldigt lugn och kort prommis ner till Ica för att köpa en tidning, mer än så rörde inte jag på mig igår. Det var svårt, det var det. Men jag måste fan lära mig att bara kunna vara ibland, men det höll på att gå mig på nerverna att sitta still en hel dag. Haha. Det får man allt ta och öva på.
Idag är vädret lite halvt dåligt. Kändes som att det skulle spricka upp idag när jag var ute och gick i morse, men nu småregnar det ju, så man vet aldrig. Mig gör det allafall ingenting om det skulle råka regna lite när jag sen är ute och springer, tycker faktiskt att det är skönt.
/Evelina


Tjejmilen - Någon med som ska haka på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0