Igår.

Igår gick jag en p.walk på morgonen och en på eftemiddagen. Därimellan var det ganska grått ute. Det hann spöregna också. Och mamma och jag köpte "Forever young". En samlingsskiva med 80-talspuls för musikfesten "Forever young" som vi egentligen skulle gå på, men det gick inte. Dessutom var det fredagen den 13, datumet då konserten var satt. (Plus att den inte fått överdrivet bra kritik heller..) Men jag hade samtidigt sett fram emot att se Jacob Hellman och Alphaville live. Nu blev det inte så, utan jag får nöja mig med skivan istället.
När jag var ute för andra gången igår, sken solen. Sen vart det kväll, och dagen var redan slut.. Imorse gick jag ut, det var ingen sol framme men skönt var det ändå. Luften var varm och alldeles lagom för mig. Jag har städat hos mig idag. Tvättat golvet och satt upp en större spegel. Snart är tanken att jag ska upp till spåret och röra lite på benen, få lite kickar och svettas en massa. Ser fram emot det. Äckligt va? Att svettas. Ja, men skönt he he. Det rinner ju av så lätt i duschen sen. ;)
Nu ska jag svida om till träningskläder. Snart ska jag svettas.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0