Jag vill leva i all evighet

Jag sov dåligt inatt. Drömde starka och verkliga drömmar nu igen. Vaknade av att jag grät. :/ Jag skulle nämligen dö, var tydligen sjuk och det var bestämt att jag snart få skulle dö. Mina föräldrar visste om det, och bara väntade in min egen död. Fy vad ledsen jag var. Jag kände på riktigt hur mycket jag inte ville dö, att jag var värd att få leva lite till, och att jag tyckte så synd om mig själv. Inge kul dröm alls.
Men men. Det var bara en dröm. Jag gick ut på PW imorse - skönt. Snart ska jag baka bullar, funderar på att göra vaniljbullar istället för vanliga kanelbullar.. Får se hur det blir.
Men solen skiner ju idag allafall!! :D Jag är skit glad för det.
Därför så kan jag inte sitta här länge till..
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0