Jump! Dagens tips;

Ett enkelt, billigt och lätt träningsredskap, som enligt mig faktiskt är ganska underskattat, är det klassiska hopprepet! Med ett hopprep kan man göra så mycket. Du väljer ju själv i vilket tempo och hur lång tid du vill hoppa. Det krävs egentligen ingenting mer än ett vanligt hopprep så är du igång sen! Barfota eller med skor, välj själv. Både kul och lagom ansträngande, samtidigt som du använder muskler du inte äns visste att du hade. Men ett hopprep kan man göra så mycket.
Detta hopprep köpte jag på Stadium för ca. 150 kr, men det finns ju såklart billigare. Och tycker du att det känns jäkligt löjligt att stå och hoppa som ett litet barn, skit i det! Det är ju kul, och visst ska väl ändå träning vara just - kul!?
(Om man har tillgång till studsmatta, så är även det en bra träningsform. Men själv hoppar jag hellre hopprep...)





Kommentarer
Postat av: malin

hehe =)

det blir en väääldigt enkel tatuering. jag och tom ska ha ett varsitt hjärta på vänster handled. skoojs =)

2010-08-18 @ 17:13:13
URL: http://mestmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0