Kalas

Igår var det kalas. Min farfar har fyllt 75 år och vi har nu firat honom. Släkten. Vi sov kvar där ute, och det var så mysigt!
Tog en lång och skön promenad innan frukost imorse, efter att ha sovit en timma längre än vanligt. Solen var ju till och med framme, så det var härligt. Sen hade farmor serverat en underbart god frukost som jag njöt av. Fick känslor från förr då jag och min storebror sov över hos dom med jämna mellanrum. En riktig toppenhelg har det varit, och jag mår så bra!
På vägen hem stannade vi till hos mormor där jag och mamma plockade fina blommor; Astrar. Jag satte den stora fina buketten på bordet inne hos mig. Jätte fina!
I eftermiddag ska jag intervall-träna. Jag jobbar efter en bra tid nu.. Kämpa kämpa kämpa, är vad man måste göra, om man vill uppnå ett bra resultat. Och kämpa, det är precis vad jag ska göra.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0