Ljuvliga lakrits...

Var och handlade för en stund sen. Passade på att träna upp min bilkörning påväg dit också. Mamma blir mindre och mindre rädd för varje gång jag får äran att köra nu, vilket är jätte bra. Haha. Kommer ihåg första gångerna jag satt bakom ratten. Fy sjutton vad rädd hon var! Det-blir-nog-inget-körkort-på-länge-blicken gav hon mig ett antal gånger då. Men nu, nu är det andra bullar. För jag kör bara bättre och bättre. ;)
Allafall, köpte ett jätte gott te som jag tycket att alla som gillar/älskar lakrits borde (måste!) testa. Det är från Friggs, vilket också innebär att det är ekologiskt. Och det gillar vi. Jag är fetaste suckern för lakrits över huvud taget, så jag om någon vet om det smakar som det ska, och det gjorde det! Hehe.


..Ska väl testa de övriga smakerna så småning om, men en i taget.
Kollade en stund på Fångarna på fortet nu ikväll också, men känner att jag inte hinner kolla klart. Har lite att fixa med innan jag ska sova sen. Imorgon börjar jag samma tid som idag; 10:15, så jag hinner med samma PW i morgon, som i morse. Yes!
Måste hinna med att läsa boken som jag lånade på bibblis idag också, tjyvstartade i pausen på Fångarna, och det är en sån bok som man inte riktigt kan slita sig ifrån. Så nu: städa lite, för det är gräs överallt här hos mig. Haha.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0