Lugn dag, med värkande huvud och lillfinger..

Kände i hela kroppen att den behövde vila. Så det gjorde jag idag. Dock aktiv vila på morgonen (p.walk), sen har jag bara solat där på Midgårdbadet. Efter det åkte vi hem och jag klämde mitt lillfinger på bildörren. Det gjorde så jävla ont och det gör det fortfarande. Min lilla nagel har nu förvandlats från ljus och blank till blå-lila.. Aj aj aj. :'( Så efter det la jag mig i soffan och kollade på Snabba cash och knaprade på lite nötter. Det är synd om mig. (Trodde fingret skulle gå av ju). Efter filmen så tvingade jag i mig lite mat, var inte alls sugen, men äta bör man ju. Efter det körde jag (observera "jag") hem till mormor och gav henne och morfar lite bullar som mamma bakade i förrgår. Morfar blev speciellt glad, han älskar bullar. Framför allt hemmabakade. :) Sen körde jag hem igen. (Mamma var också med och såg till att jag inte körde av vägen ha ha). Är trött och har haft en återkommande huvudvärk hela dagen, lite jobbigt. Det blev som sagt bara en power walk idag, men kroppen behövde det. Viktigt med återhämtning, kroppen måste få hinna svara. Jag sprang en lugn tur igår, ca 8 km. Den var väldigt avslappnande. Imorgon ska jag se till att ha samlat krafterna för en längre och snabbare springtur. Ska bli skönt.
Härligt har det varit med sol idag allafall. Riktig sommarvärme ju. Tänk om det kunde få bli så imorgon med? Jag önskar.
/Evelina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0