Mixed

Imorgon börjar skolan och fan vad skönt det ska bli med lite struktur och rutiner igen! I'm tagged as hell! Kommer bli grymt att få plugga klart nu, och alla mina mål och så kommer bli checked i min planering. Sånt gillar jag, när saker och ting går framåt, åt rätt håll !
Är så glad att jag lever, och att jag själv bestämmer vad varje dag ska få innehålla - det som är mitt liv. För så är det, vi väljer ju själva hur vi vill leva.
Livet är som en påse. Från början är det tomt och tråkigt. Men fyller man den med ett gott innehåll, så blir det en god gott och blandat-påse! Innehållande en bra variation, inte för mycket lakrits och inte för mycket choklad, en bra blandning helt enkelt.
Så är mitt liv.
Som en påse gott och blandat.
/Evelina



Sugen jag blev på godis nu föresten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0