Så sant som det är sagt.

Det gäller inte att finna någon man har lust att gå i säng med. Det gäller att finna någon man vill vakna upp med.

Kom nyss hem från skolan. Det blev en kort dag. Alltså, kort på riktigt kort dag. Började två, och en halvtimma senare var jag och Emma på tåget hem igen. Fanns inte så mycket att göra, så vi kunde lika gärna ta våra ben någon annan stans. Så det blev en skön dag idag, helt enkelt.
Imorgon är det som vanligt däremot.
Men jag var inte den som sov till tolv bara för att vi skulle vara i skolan vid två. Nej nej. Känner du mig, så vaknade jag halv åtta och tog mig ut på PW. Haha. Idiot, tänker du. Ja, säger jag. Kanske jag är också. Men då är jag det frivilligt. ;) Solen sken ju! Himlen var blå, och allt var frid och fröjd. Det var ju när jag skulle inta frukosten som regnet kom. Så helt plötsligt tjänade jag på att vara idiot i morse. För hade jag sovit istället för att gå upp, ja men då hade jag ju missat solen! Inte bra inte bra. Så jag är glad över mina hurtiga och kanske för dig, idiotiska intiativ.
Nu dricker jag grönt fläder - och citron-te och tar det lugnt. Känner mig lite seg, och mitt huvud verkar inte vilja sluta dunka. Har lite ont i ena ögat också. :/ Vet inte varför, men sånt som händer. Går väl över.
Juste! Måste ju faktiskt erkänna att jag nog underskattade Fångarna på Fortet lite väl mycket igår.. Det var ju hur kul som helst ju! Trodde att jag skulle kolla i max 5 minuter, för att sen komma på att nej, jag gillar ju inte det här. Men det var underhållning på hög nivå. Sibel var skitdålig, (och alla andra i hennes lag med för den delen), Willy var cool som fan och Let's Dance-jurymedlemmen Anne Wilson var tuffare än vad jag trodde. Och att Rolf Skoglund stod uppe i tornet med gåtorna, bara en sån sak gör det värt att kolla. Han är helskönKanske kanske att jag faktiskt tar mig tid till att kolla ikväll igen, även om kvällens lag inte var så intresseväckande i mina ögon. Men du vet, I'll give it a chance! ;)
/Evelina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0