Söndag och det är kallt..

Jag åt nyss frukost. Jätte god frukost. Jag känner mig utvilad. Jag sov ut ett tag i morse, för det var det jag behövde. Igår satt vi en stund på Blå, inte så kul eftersom det var kallt och jag frös. Men maten smakade bra, och kaffet var gott, men framförallt varmt vilket var det jag ville åt.. De spelade och sjöng, sångaren sjöng bra.
Sen gled jag in på Ica och köpte med mig lite nötter hem och satt mig i soffan framför tv:n med en stor kopp varmt te och kollade på Bröllopsfotografen. Gillar den filmen, han är så go (han som spelar Pölsa i Slim Susie). Efter att både filmen och nötterna var slut, så var jag så trött att jag la mig i sängen för att sova.
Det blev föresten ingen shopping på InterSport igår, fanns ingen tid till det. Istället gick tiden åt till att springa en mil, träna mage, träna armar, träna rygg och stretcha sönder. Men det är ingenting jag ångrar.
Det får bli InterSport-handel idag istället. Typ nu.
Imorgon är en ny dag.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0