Tranbär och regn

I morse gick jag ut på en snabb promenad, och solen sken då. En timme var jag ute, och jag var helt varm när jag kom tillbaka. Härligt med sol idag också, tänkte jag. Tills efter att jag ätit frukost och duschat, och såg utanför fönstret att det spö-regnade.. Trevligt! Men lite sol fick jag allafall, så inte ska man klaga.
Jag och mamma övningskörde lite isället, sånt man kan göra mycket av när det regnar. Just nu dricker jag tranbär - och äpple-te. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. kanske att jag ska baka ett nytt bröd.. Inte det där omega 3-brödet bara, för det var ju farligt gott hehe. Men något annat ska jag allt testa.
Ikväll har jag massor av filmer att välja bland, får se vilken det blir. Perfekt dag/kväll för både bakning och film. Mysigt.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0