2010-12-14

Tog en liten promenad för någon timme sen. Vad fint det var ute idag!
Det ser nästan ut som om det vore på eftermiddagen, men det var det ju inte. Häftigt vad moln kan göra..
Spår på isen. Jag vågade mig inte ut helt själv..

Tiden går snabbt. Att det är julafton om någon vecka känns konstigt. Ändå tycker jag att det här året gått långsamt.. Det var inte ett bra år. Hoppas 2011 ger mig mer.
Fast det är väl just det, att ingenting kommer av sig själv. Man får det man förtjänar helt enkelt. Även om vissa saker inte skulle behövt hända. Och ingenting som går att styra.
Det är bara att bita ihop och andas in ny luft. Hoppas på det bästa, och le lite.

Den här bilden är gammal. Det är min lillebror som kramar tomten. Vet inte exakt hur gammal bilden är, men gissar på.. ca. 7-8 år kanske. Det känns som igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0