Jul jul, strålande jul.

Vilken mysig julafton jag hade. Fina paket fick jag också! Spelar nog ingen roll om jag är nio eller nitton, att öppna paket kommer alltid att vara lika kul! Haha, samma känsla finns kvar. Pirrigt och spännande att riva upp pappret och se vad det är. Och det spelar egentligen ingen roll var det ligger i, bara man får öppna paket!
Missade dock Kalle klockan tre, var i köket och fixade med maten, men tv:n stod ju på i bakgrunden så jag hörde ändå det gamla vanliga. SÅ mysigt med jul!!
Pappa och satt uppe längst. Vi spelade massa spel på xbox, och jag vann över honom hela tiden. Även när han fuskade...
Idag ska vi bara ta det lugnt. Kolla på film, spela spel, gå ut och lite sånt. Alla affärer är väl stängda skulle jag tro?!
Nu ska jag myyyysa vidare med min kära familj.
Hoppas Du har en bra jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0