mjao

Kom ju på att det var rätt kul inatt också. Så helt bortkastade pengar var det ju ändå inte..
Det var skit kul att gå ut med härliga, glada och gossegulliga och lite lulliga människor. Ni är helt fantastiska! Nästa gång får Vickie hänga med också. Så blir det fulländat!
Var bara det jag ville säga. Och att jag äter blåbär och hallon nu. Bara för att det är gott. Och för att jag är så himmelskt trött..

Ulrika. Din lille parvel. Ut och flyg nu. I den stora vida världen. Samla så mycket kunskap och upplevelser du bara kan, på den stora färden.
Bara du kommer tillbaka. Och ger mig en kolakaka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska få hur så kolakakor du orkar äta!! <3

2010-12-06 @ 00:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0