Drugs have a price, money and your life

.. Och det är bara terapi och en jävla massa motivation och vilja som hjälper. Om man vill ur det, vill säga.
Nej hörrni. Det här går inte. Imorgon har jag tänkt, ska vara dagen då jag börjar leva lite. Va fan.
Vi åker till Tyskland. Där kanske jag tillochmed kan få jobb på Lidl, och sen är det packat och klart. Lidl och jag, liksom. Jag och Lidl. (hmm?!) Har ont i halsen också.. Känner mig väldigt ödmjuk just nu. Vill bara må bra nu tack. Få tillbaka den känslan som en fri liten fågelunge kan tänkas ha. Fri som en fågel i det vindstilla .
Men som sagt. Mamma, pappa och jag, vi åker till Tyskland.

Förtydligande: Jag tar inga som helst droger. Inte mer än kaffe allafall.
Ville bara via rubriken poängtera att droger kostar mer än vad det är värt, och att droger jag menar, inte behöver vara droger såsom kokain, amfetamin eller hash eller heroin eller vad det nu kan vara (Eller av annat kemikaliskt verk). Missbruk överhuvud taget har ett jävligt högt pris. Att missbruka ensamhet är heller inte bra för hälsan.

/Evelina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0