Jag är en BF. Och ni är OS.

Sluta. Gå. Lämna mig ifred.
Ja det gör ni i och för sig. Lämnar mig ifred alltså. Men ändå, ni finns ändå där så att jag kan se er. Ni jobbiga, alternativa, bekräftelsesökande, dyngkåta både på att knulla och att supa. Va fan, lägg ner. Vill bara spy på er. Springer runt som små duracellkaniner och vill vill vill bara söka kickar och aldrig bli väckta. Vill aldrig se verkligheten. Vill aldrig bli kloka. Vill aldrig se morgondagen utan bara bara bara kröka kröka kröka, och leva på konstgjord glädje. Ja visst, det är ju kul.
Va fan. Varför jag bryr mig? Nej men jag är bara så trött, att jag inte kan låta bli. Jag är en så kallad BF = Bitter fitta. Men det är jag hellre, än det beskrivna till er jag säger detta till.
Ni är osmarta, dumma, och helt jävla ovetande om vissa saker.
Tur att ni inte fattar vad jag menar. Det är ni för dumma för.
Jag är  BF. Ni är OS. Osmarta.
Okej, jag är ganska dryg också. Puss puss!
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0