Så du vet.

Senaste

Låt du hörde: Satellite med den där tyskan.. Lena! 

Film du såg: Såg en massa Solsidan-avsnitt i lördags, det får räknas som film. 

Mat du åt: En macka


Kram: Från J

Puss: Den var också från J

Känslan: Hopplöshet

Resa: Egypten

Glädje: Igår kväll. 

Dröm: Den var faktiskt jätte konstig.. Handlade om att jag var i Uppsala och jobbade, och så träffade jag en massa gamla kompisar, skit kul var det iofs. hehe. 

Person du träffade: Min lillebror

Personen du pratade i telefon med: Kommer inte ihåg. 

Personen du fick sms av: Nokia

Gången du åt 7-eleven korv: Tror jag aldrig har ätit en korv därifrån

Gången du var utomhus: Nyss

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igårkväll

Saken du köpte: Tuggummi 

Allmänt

Ska bli skoj: Att åka till Tyskland

Ska inte bli skoj att: Börja ta tag.. Ta tag i en massa viktiga saker, men känns ändå just viktigt.

Sparar till: Ingenting 

Pålägg som gäller: Broccoli 

Önskar att jag var bättre på: Att hantera motgångar

Dagens dryck: Kaffe

Vad saknar du: Lugn

Tre band/artister: Lady Gaga, Robyn, Melissa H

Vad har du gjort idag: Gått upp, ätit frukost, ingenting 

Brukar du svära mycket: Sådär

Hur tidigt stiger du upp: Vid åtta

På helgerna: På helgerna?

Vad ska du göra ikväll: Ingenting


Hur många timmar sover du per natt: ca. 8-9

Vem är snyggast i världen: Vet faktiskt inte

Vad är det för veckodag: torsdag va?

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Det måste nog ha varit när jag jobbade och var i en sån annorlunda miljö än vanligt

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina klänningar

Längd: 1,55

Byter gärna garderob med: Ingen

Byxa eller kjol: Byxor

Senast utlästa bok: Dyngkåt och hur helig som helst är jag klar med om en sida. 

Mitt rum kan beskrivas som: Avslappnat

Mig själv med tre ord (just nu): Nollställd, ödmjuk, kissnödig...

Jag tränar: Ja

Jag ville bli när jag var liten: Sångerska och frisör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0