Sol, vind och vatten

Idag har jag varit ute hela dagen, och det har varit jätte skönt! Vi åkte båt, vi badade, vi solade, och vi hälsade på lite vänner. Helt underbart när det är så varmt, och vattnet är alldeles ljummet även när det blåser (varma vindar i och för sig) och det är sent. Sommaren är magisk.
Jag har även gått en lång promenad och städat, har haft energi idag med andra ord. Det är härligt. Och idag har jag verkligen levt i nuet också, känns som det var länge sen man kunde njuta av stunden som är och slippa oroa sig för annat.
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, det får bli som det blir helt enkelt. Skönt att inte planera något.
Jag har precis kommit hem från några vänner, och nu dricker jag te. Grönt citron-te. Bra med antioxidanter liksom. Ska snart sova tänkte jag. Är nog sugen på att bada imorgon med, det är ju bäst att man passar på när det är så här varmt och skönt. Börjar nästan tycka att det var värt att vänta under den långa, kalla och dryga vintern som var, nu när man fick det här som belöning. Men efter regn kommer solsken, ju.
/Evelina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0