Ursäkta röran..

..men jag bygger om! Japp, det gör jag. Försöker snygga till bloggen lite, vad tycker du om den nya headern? Jag gillar den.
Men. Det finns ju alltid ett men med allting man gör. Och det är för tillfället att vissa inlägg har hoppat runt lite som dom vill. Så lite längre ner på sidan ser det lite tokigt ut, men jag ska fixa det. Lite krångligt är det allt, men jag ska se till att få hit en klocka snart också, så du ser tiden när du är här inne hos mig.. Bra va?! Jajamensan.
Hur mår du idag då, föresten? Ser att solen skiner och det är värsta sommaren ute. Men jag, jag sitter hellre här, och fixar och trixar med bloggdesign. Leskigt va ?! Nej, nu ska jag hämta kaffe, sen blir det som det blir helt enkelt. Kommer strax!
Ciao.
/Evelina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0