vatten

Vilken varm dag!! Man försöker att ha så lite kläder som möjligt en dag som denna. Precis när jag vaknade och öppnade dörren ut, så svämmade en värmebölja in till mig, och jag skyndade mig att sätta på mig bikinin. Inte så mycket annat att välja på i klädväg, nu när det faktiskt är tropisk värme.. Hemma kan man inte vara heller - för varmt ju! Så vi åker ut med båten om en stund, där det blåser liksom! Och så kan man bada hur mycket man vill där också, underbart.
Inatt vaknade jag flera gånger, och sov ingen riktig djupsömn. Tror jag ska inhandla en takfläkt, så luften rör sig lite när man sover ha ha. Man blir ju helt yr i huvudet annars. ^^
Nej, nu ska vi åka och bada och sola och njuuta av det ljuva livet.
/Evelina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0