Jag har allafall rosa naglar och ny-tvättat hår.

Har tråkigt just nu. Väldigt tråkigt och önskar att någon bara kunde komma med en grej som går jätte fort och som kunde ta mig flera miljoner mil här i från. tråkigt har jag.
Solen lyser idag och vädret är ju jätte fint. Ska ut och sola om en stund snart tror jag.. Men det är just det; finns inte så mycket annat att göra, än att låta sig bli het som eld av solens alla strålar.
Och varför sitter jag inne och umgås med en datamaskin då? Ja, det kan man ju fråga sig. Eller jag frågar inte mig det, utan jag antar att det är för att jag helt enkelt inte har så mycket bättre saker för mig. Då umgås man med cybervärlden, så som lite Kissie, lite Blondinbella, kanske kikar in hos Bobbys en stund och kollar om han gjort någon ny människa fin i håret. Jag kollar även in Tyra och Kenza. Katrin Zytomierska är också en människa som är värld att kollas in. Och ska jag vara helt ärlig, om jag har riktigt tråkigt, så klickar jag även in mig på Maria Montazami's blogg också.. Men dit har jag inte kommit än, fast jag gissar att jag är där snart ändå. Så går det till när jag har brist på annat att göra.
Även saker som detta får tiden att gå när jag inte har så mycket att göra. Man skriver ner sin klago-lista i sin blogg. Så att alla andra kan ta del av tråkiga saker i ens liv. Helt otroligt egentligen, hur man kan lägga ner tid på att beklaga sig över att man har tråkigt, och i sin tur få andra att må dåligt över alla negativa ord jag skriver här. Men, du ska inte lyssna på mig! Detta är bara så kallade i-landsproblem kära vän, och ska därför inte tas på för stort allvar.
Därför gör inte jag det heller, utan klär genast av mig mina kläder och sätter mig ute i min fina solstol och solar i min nya fina bikini. Och jag har ju faktiskt rosa naglar och ty-tvättat hår, så jag ska fan inte klaga. Inte just nu allafall.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0