Jag trivs bäst i öppna landskap. Lalalalalala.

Hej hej. Hallå dagboken.
Idag är jag hemma, för jag är ledig.
Eller fan.
Att utvärdera dagen på Berts vis, är inget jag känner för, nu..
Men det stämmer, jag är ledig och jag är hemma. Så sant som det är skrivet. Har dock ganska tråkigt, och det ända jag kan göra är att längta. Längta till varmare och ljusare da'r. Ser fram emot det. Tur att vi inte har samma årstid hela året i Sverige, utan att det faktiskt ändrar sig. Förändring. Sånt vi gillar.
Jag sov rätt så bra i natt faktiskt. Fast vaknade av att hela min vänstra arm var död. Ja, det sov och kändes inte av för fem öre. Sen när den började att vakna till liv, så kom den där stickiga och jobbiga känslan. Usch, det är obehagligt det där med sovande kroppsdelar..
Förutom att jag snart ska äta en liten mandarin, så kanske jag tar på min skorna och går ut en sväng lite senare. Något måste man ju göra av dagen, ellerhur!?
Får se hur det blir. Man kan ju alltid ta en till dusch om det blir natt-svart-tristess.. Duscha. Ja, kanske.
Tjing tjong, låt fridens liljor sjunga KlingKlong!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0