Fredag.

Hej hej, idag är det fredag. Igen. Och varje gång låter man lika förvånad, överraskad och lite exalterad, sådär. Ändå är det en ständigt återkommande händelse, som infaller var sjunde dag - precis som alla andra dagar i veckan. Men visst är det något speciellt med just fredagar? Även fast man inte har något planerat att göra, så är det på något sätt en slags avrundning på veckan, en final som sen leder vidare till två dagars ledighet.. Och ledighet tycker ju alla om, så jag antar att det är därför som fredagar uppfattas som lite extra trevliga.
Jag ska snart gå till bussen, tänkte bara dricka upp mitt te först. Te är underbart för halsen. Framför allt om man har ont där.
Jag badade igår kväll, igen. Fast jag fick bada själv, för Vickie fick jätte bråttom efter att vi hade gymat och var också jätte tvungen att gå raka vägen hem.. hehe. (Jag vet varför;) - Men det var trevligt ändå. Jag dissade bubblorna föresten. Tycker dom är ganska otrevliga, faktiskt. Känns som att de försöker kväva mig. Ingen bra känsla.
Nej, nu fick jag bråttom igen.
Hoppas du får en bra fredag.
/Evelina

Kommentarer
Postat av: malin

sv: taack =D



yeah, finally friday!

2010-09-17 @ 08:55:35
URL: http://mestmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0