Ja Ja Ja!!!

Fan vad bra jag är!! Jag klarade det på under den tid som jag förväntade mig! Det trodde jag inte. Och fan vad kul det var! Har precis kommit hem och har inte ord till att beskriva känslan som jag har just nu. Det är bara en mil, jag vet - men jag är så otroligt stolt och glad, både över tiden och att det var så pass kul som det var. Det var verkligen hur många tjejer som helst, och jag sprang i grupp 2, och jag sprang fasiken bra också. :D
Inte nog med det, jag stod typ 5 cm från min stora förebild Maria Akraka (gud vad snygg hon är!) inne i det stora tältet på Östermalms IP, bara en sån sak gjorde dagen! Haha. Jag är så glad glad glad! Nu ska jag duscha och försöka varva ner.. (Om det går hehe)
BRA VÄDER VI FICK IDAG OCKSÅ!!!


Jag med min snygga Tjejmilen-kasse som man fick, med en massa roligt inehåll..


Sitter och laddar inför loppet..


..Precis innan målet! (Jag vet - en rätt osmickrande min har jag, men det får man ha efter en mil..)

Nu är det bara att ladda upp sig tills nästa lopp, vilket det blir? Det vet jag inte, men ska hålla utkik för första bästa och det som finns inom en snar framtid. Jag siktar mot ännu bättre tid, för springer jag nu på denna tid jag sprang på idag, så är jag kapabel till vad som helst. Om jag skryter? JA!!
/Evelina




Kommentarer
Postat av: K

duktigt!

2010-09-05 @ 16:39:56
Postat av: elin

hejsan, såg att du la en kommentar på Tyras blogg och du verkade gilla henne. Så var vänlig och skicka mig ett mail, det gäller ett erbjudande du kan få :) och nej, detta är inte reklam. du är den enda som får det, därför vill jag att du mailar mig så jag vet att det inte är vem som helst som svarar på min blogg.

2010-09-05 @ 19:50:36
URL: http://saraelinrebecca.blogg.se/
Postat av: malin

jag vet inte om det är så, men det ser ut som att du har blivit ännu mer smal och vältränad, galet! på väldigt kort tid dessutom. du är jätteduktig som tränar och kämpar! avis! =)

2010-09-13 @ 11:29:28
URL: http://mestmalin.blogg.se/
Postat av: Evelina

Malin: Ja, jag kämpar på med träning, har insett att jag mår så bra av det! :D

2010-09-13 @ 13:22:44
URL: http://e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0