Jag älskar skogen.

Tog på mig ett antal lager tröjor, sköna byxor och skor och gick ut lite. Det blev en väldigt lugn, skön och lång promenad i skogen. Även fast jag inte är världens piggaste idag, så är det nog aldrig fel att vara ute i naturen. Det är något magiskt över de där gröna träden, bruna stigarna med barr, kvistar, löv och äckliga myror. Det är ett lugn där, som inte går att hitta på många fler platser. I skogen mår jag som bäst, har jag märkt. Perfekt att gå i alltså, då man inte är på topp. Solen sken och det var fint ute, men jäklar vad det blåste!
Blåsigt värre...


..Nyponbuske. Ett bär är dessutom sprängfyllt med c-vitamin!


..Fick syn på en liten.. snok?




..Vattnet


..Du käre lille elljusspår, va ja e glad för dig!


..och så var jag såklart tvungen.. ;)
Nu ska jag fortsätta att vila tänkte jag. Imorgon är det ny dag, och det återstår att se hur den blir. Kanske mår jag bättre, eller så mår jag sämre. Den som lever får se.
Hoppas Du mår bra allafall!
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0