Löööördag.

Sådär! Nu har mina tappra muskler fått jobba lite.. Det blev ett rätt så varierat pass, en så kallad genomkörare. Hehe. Det blev både konditions-träning och lagom mycket styrka. Ett helt ok pass helt enkelt. Ser mer framemot imorgon, då dagen ska börja med ett box-pass. Ska bli så kul!! Att svettas minst en timme om dagen, är fasiken ett måste för mig! Varje dag ska innehålla någon form av fysisk utmaning, som gör att svetten rinner lite extra. ;) Haha. Vad äcklig jag låter. (Och det är jag också.;)
Har precis ätit en stor (och välförtjänt) lunch, innehållande en mix av pasta, tonfisk, zuccini, röd lök, tomat, vitvins-vinäger, cashewnötter, ägg, keso och blandsallad. Musho gottis! Drack även blåbärssoppa till, och nu sitter jag här och sörplar på kaffikaffe. Mumssss liksom.
Men det var inge vidare väder idag.. :( Tråkigt.
Fast, då har jag ju all anledning i världen att hyra film och ligga på soffan resten av dagen! Ja! Eller nej föresten.. Har faktiskt annat att göra kom jag på. Typ tvätta, städa och kanske klippa mig lite. Hmm. Aja, får se vad jag prioriterar sen. :)
Ha en fortsatt skön dag gott folk!
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0