Måndag.

Hallå!
En kort skoldag blev det idag, skönt. Bara en lektion - psykologi, sen slutade jag. Hur bra som helst!
Det är dock världens depp-väder idag. Så jag sitter just nu inne och dricker kaffe och suger på sånna där goda lakrits-patroner, du vet såna som har plats runt sig som man sedan trycker ut och då säger det "poff!" ?! Såna allafall, och de är hur goda som helst! Älskar ju salt-lakrits.
Ikväll ska jag först på ett pilates-pass, sen efter det blir det power-yoga. Spännande.. Men innan det tror jag det blir en skön springtur i regnet. Har tagit det lugnt med springandet i några dagar nu, haft brist på både inspiration och motivation, och då ska man ju inte göra det - tycker jag allafall. Plus att jag nog börjar bli lite förkyld.. (Ja jag vet att det låter som en lång lista med bortförklaringar till varför jag segat lite de tre senaste dagarna, Men det är det inte ;) Vaknade dessutom flera gånger inatt och kunde inte andas genom näsan haha. Var så täppt.. Och jag har hört att man inte ska utsätta sig för hård träning vid förkylning, right?
Allafall så blir det antingen springtur idag, eller så blir det en mil imorgon bitti. Det roligaste är att det sistnämnda alternativet faktiskt lockar mest?! Kan i och för sig har att göra med att morgonen är den bästa stunden på hela dygnet för mig. Hehe.
Nu ska jag fixa med lite saker!
Have a nice monday.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0