Morgonstund

Godmorgon! Har precis duschat efter att ha PW:at i över en timme, och nu sitter jag här och äter en god och välförtjänt frukost; rågbröd med linser, makrill, ägg, tomat och rosmarin på. Till det en kopp svart kaffe och ett stort glas med vatten och äppelcidervinäger i det. Gött! Så, now i'm ready to do this day. Hehe. Igår fick jag och Vickie ett ryck och drog till gymmet vid åtta-tiden. Lite mage, rygg, axlar och ben pressades, vilket var skönt. Ikväll ska vi på Core-passet som ska träna våra små magar och ryggar, kommer nog blir skit kul! Får se om det kanske blir lite yoga efter det, är nog skönt efteråt liksom.
Nej, nu ska jag mumsa vidare på min goda frukost, för sen måste jag rusa iväg till bussen. Får föresten alltid ruscha till bussen nuförtiden, men tidsoptimist som man är så är det väl kanske inte så konstigt. Har än så länge inte missat den allafall. ;)
Have a nice day gott folk!
/Evelina


Här är medaljen jag fick (och alla andra också, föresten..) efter jag sprungit Tjejmilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0