Och från början så snurrade jorden öde och tom..

..och allt var tyst.
Jag kände mig krasslig i halsen, så nu har jag käkat honung att jag vill spy.
Det snurrar i skallen av allt socker. Känner mig lite hög, faktiskt.
Inatt drömde jag att jag hade råkat äta heroin isället för proteinpulver efter flera veckors träning. Det var min storebror som sa det till mig, i drömmen. Han sa också, att det var därför jag hade blivit så tjock, istället för smal. För att jag ätit heroin istället för protte-pulver.
Så det kan bli. Tur att det bara var en dröm då.
Undra vad jag ska drömma om i natt. Kanske det blir om att jag badar i honung eller något sånt, eftersom jag ätit så mycket honung nu, liksom.
Jaja. Vi får se vi får se.
Jag dissade gymmet för Idol ikväll föresten. Inte värt det alls. Fattar inte hur jag kunde vara så dum. Så nu ångrar jag mig. Jag antar att det är där anledningen ligger, till varför jag skriver så flummigt just nu - jag har inte rört på mig ordentligt, helt enkelt. Och som grädde on the mos; i'm high on sugar.
Återföds jag efter detta liv, så ber jag herren där uppe, att skapa mig till en normal varelse. Amen.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0