Orklöshet

Känner mig helt slut efter den här dagen. Och det har ändå bara varit en helt "normal" och vanlig skoldag.. Men efter denna nightmare-vecka (som det har varit för mig), så tog dagen all kraft och energi som bara fanns i mig. Är helt död i både kropp och själ. Vill bara vila sönder denna kväll. Känner inte för någonting alls faktiskt.
Nästa vecka får börja med nya, friska tag! Det är ju ändå bara början av terminen trots allt..
Vi körde dans idag på idrotten, och roligare har man ju haft än att bugga med olika partners som är i urval av killarna i klassen. Kändes som vi var tillbaka i åttan eller nian, då man generat och tvingat greppade den ihop-parade killens hand. Skillnaden med nu från då, var att jag uppriktigt sa till min dans-partner, att fan va way back in högstadiet detta känns. Och till min lättnad så kunde han ju bara hålla med..
Dans är ju kul, men eftersom jag varken hade lust, ork eller sån energi så var det inte så kul - just idag. Roligare blev det däremot till slutet, då det var lite mer friare. Vi skulle korrigera en egen dans i grupper. Och då jäklar skrattade jag! Haha, vad roliga killar vi har ändå. I klassen. Så desto roligare blev ju ändå lektionen. :)
Efter idrotten slutade vi, till min fördel. Jag tog första bästa tåg hem, och nu är jag här.
Ska fixa middag snart, är hungrig.
Imorgon blir det ett efterlängtat och tidigt Zumba-pass. Ska bli jätte kul! Synd bara att Vickie inte kan vara med då, hon är ju så viktig som måste jobba.. :( Men på söndag får jag allt ta en boxnings-match med henne! Haha, jag ska slå sönder hennes mitsar. (Hehehe)
Nej, nu väntar en lugn fredagskväll för min del.
Ha det bra.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0