The autumn leaves

Hej!!
Idag tog jag en lång och skön prommis i lagom snabb takt, kände att det verkligen var skönt ute idag. En jätte behaglig luft som jag bara ville vara kvar i..

..Tog en bit av promenaden i skogen, och en på asfalterad väg. Solen var inte riktigt framme, men den låg där bakom molnen och lurade lite typ..(Hehe)
..När jag nästan var hemma igen, så möter jag en tutande bil! Fattade först inte att det var menat till mig, men sen när den kommer närmare, så ser jag ju att det är Emelie som kommer farandes! :D Länge sedan jag såg henne, och om du läser detta Emelie, så vill jag bara säga att man verkligen blir glad (ja, först blev jag ju rädd när du tutade, men glad när jag såg vem det var..) när du tutar och vinkar så glatt varje gång du ser en ute!
..Höstens alla fina färger.



..(Och så de där j**la miljöförstörarna!!!)

Efter två dagars rehabilitering, så hoppas jag nu på att vara laddad nog för en piggare dag imorgon. Ska till och med ta mig till gymmet med Vickie redan ikväll, för att försiktigt köra lite lugna reps. Sen blir det bubbelbad efteråt, så mysigt!
Ha det gott kära du.
Tjing tjong!
/Evelina

Kommentarer
Postat av: Jenny Kring

Fin blogg. Läs gärna min blogg med. :) Kram Jenny

2010-09-15 @ 17:02:51
URL: http://jennykring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0