Sjuk...

..Ja idag stannar jag hemma i sängen kan jag meddela er om. Halsen funkar inte, jag nyser var tredje minut och allt är bara förkylt helt enkelt. Sitter just nu med raggsockor på fossingarna, en filt omkring mig och en kopp med kokande vatten med massa honung i.. Huskur kallas det ja.
Och självklart så ska solen teasa mig galet mycket också, genom att bara vara närvarande. Just. Nu. :/ Inge kul. Men vem har sagt att livet ska vara rättvist?
Orkar inte sitta upp mer. Ska lägga mig i soffan och förhoppningsvis somna till något dåligt program.
Föresten, det blev inge pilates eller power-yoga igår.. Hann inte med det, vilket var synd då jag var ganska taggad. Men får bli en annan gång helt enkelt. Däremot tog jag en lång-promenad vid åtta-tiden, och det gjorde verkligen mycket. (Kanske lite väl mycket då jag faktiskt blivit totalt förkyld nu..??) Luften kändes ljummen, och det var bara jätte skönt! Men som sagt, idag kom baksmällan (förkylningen) och knackade på dörren..
/Evelina





Kommentarer
Postat av: Malin

ät massa c-vitamin (apelsin, nektarin osv), ingefära, lime och sånt. ska vara bra om man är förkyld =)

2010-09-14 @ 17:03:30
URL: http://mestmalin.blogg.se/
Postat av: Evelina

Malin: Ja det ska jag göra, tack för omtanken!! :) Kramar

2010-09-14 @ 17:41:07
URL: http://eeweliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0