Stackars mig

Har legat på soffan hela dagen. Stundtals på en spikmatta (!). Jag är sjuk. Har feber och saknar helt ork, energi, lust och allt vad det normala innebär. När jag inte ligger ner, så liksom viker sig benen som om de vore gjorda av spagetti.. Fråga mig inte vad jag tycker om detta.
Usch vad tråkigt det är. Har kollat på all skit som går på televisionen hela dagen, och inget har varit bra, det ena sämre än det andra. Fy fan, tur att det varit sånt dåligt väder idag då. Så slipper man beklaga sig över att man inte varit ute, menar jag. Har försökt att proppa i min stora mängder vitaminer av allt ifrån apelsiner, äpplen, morötter, gurkor och sån där c-vitaminbrus.. Hoppas det gör underverk och lagras under natten med energi tills imorgon. Ja, man kan ju alltid drömma..
Nej, orkar inte äns skriva mer nu. Men så här är läget alltså - inget vidare med andra ord.
Nu ska jag sova. Skönt.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0