Sverige går till val söndagen den 19 Septemeber 2010

Var precis iväg med Vickie och röstade. Känns bra att ha lagt min röst på hur jag vill att min framtid ska se ut.. Sen om det blir så eller inte, det är en annan sak. Huvudsaken är att alla har fått lika stor chans att påverka, och en sida måste ju vinna, det är det som kallas demokrati.
Har för övrigt legat nerdäckad i sängen och soffan till största delen av dagen. Mår inget bra idag heller, men det är ju så tråkigt att vara sjuk och hängig, och även fast man tvingar sig själv att vara uppe och försöka göra saker, så orkar man ändå inte riktigt. :/ Surt !
Orkar ingenting, och vill bara lägga mig och sova nu. Eller gråta kanske man ska göra? Gråta för sin egen orklöshet och maktlöshet? Det är ju trots allt riktigt synd om mig.. :'(
(Ja, det gör jag. Lägger mig och gråter, det kanske blir bättre då. Febern kanske avtar. Slår vad om att jag inte äns orkar gråta..)
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0