Tidig

Det är ju så typiskt, att när man skyndat sig så hjärtat nästan stannar under morgonen, och sedan kommer till skolan får veta att man ska börja senare.. Blir både irriterad och arg. Men det är smällar man får ta ibland.
Det är allafall fredag idag, och solen skiner. Dock så blåser det ganska mycket, men det gör inget. Igår sprang jag en timme på asfalt (vilket jag hatar), eftersom Tjejmilen är på asfalt. Så lika bra att bli lite van med långdistans på hårt underlag, loppet är ju på söndag.. Det är därför jag helst inte springer på asfalt, det är ju så hårt och stumt.
Idag står det b.la. idrott på schemat, vilket ska bli kul. Det skulle tydligen vara konditionsträning också; Bingo! Perfekt för mig ju. Även om jag tycker att jag har bra kondition.
Nu ska jag snart ha sånglektion, första för terminen. Kul kul.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0