Träning!

Halloj igen!
Jag och Vickie körde all in at the gym tonight! Haha, eller inte ;) Kan säga att det blir mycket skratt och oseriösa grejer när man tränar två. Och det är ju bara bra till viss del, för det ska ju vara kul att träna, right?! Nej, men lite fick vi gjort på de nästan två timmar vi var där.
.. Den där är rolig. Man hänger som en liten apa när man tar lite för mycket vikt kan jag säga. Haha.







Efteråt badade vi lite, men fasiken vad varmt det blir efter ett tag, och lite långtråkigt nästan, fem minuter max räcker i badet. Fast samtidigt är den en skön avslutning på kvällen, då man blir väldigt avslappnad och gå ner i varv efter att ha tränat. Det är ju alltid bra. :)
Nej nu är jag trött! Ska svepa mitt gröna te, och sen gå och sova. Imorgon är en ny dag, och jag ska inte vara hängig då..
Godnatt.
/Evelina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0