Zumba

Fan vad kul det var! Jag har aldrig sett mig själv som någon "dans-tjej", även om jag tycker att det är kul att dansa, så har jag haft för dåligt självförtroende för att våga tro att jag är bra på det. Och jag kan heller inte medge att jag är särskilt bra på att dansa, haha. Men jag och Vickie var på plats i Zumba-salen klockan tio i morse, och sen körde vi på i en timma. Och jävlar vad roligt vi hade! Bra instruktör var det också. Ska lätt gå på fler pass. Snacka om att skaka rrrrumpa haha ;). Nej, men det var jätte kul.
Innan det körde vi lite styrka; mage, rygg, axlar och bröst. Några drag på roddmaskinen blev det också. Efter ca. 2,5 timme på gymmet så tog vi oss ett välförtjänt bad i gymmets bubbelpool, jätte avkopplande och skönt. På vägen hem kände jag mig som en ny människa. Har precis ätit lunch och är jätte glad. (I guess that the endorfines is spökar in my body. hehe)
Nu dricker jag egengjort ingefära te, och tar det lugnt. Solen skiner ju idag (!!) så jag ska ta mig ut lite sen också.
/Evelina







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0