Broder Tuck

F-A-N vilken kväll!
Lätt den bästa spelningen! Och ikväll kör vi ju igen, på samma ställe. Nej men fan, det var verkligen jätte kul. Precis som det ska vara, drag, ös och roligt.
Kom dock hem sent, men det är klart att man gör. Sov allafall länge idag, och åt en stor brunch.
Måste ju även kommentera att vädret är bra idag med. Lovely.
SL var inte på våran sida igår med måste jag bara tillägga. Precis när vi hade så mycket tungt att bära, bara jag och Felicia helt sjävla (självklart fick alla mycket att bära också, så det var ju inte bara vi som det var synd om), har jätte ont i axlarna och armarna idag, och då har jag ändå för vana att styrketräna.. haha om man får säga så ;)
Men som sagt; tonight we will play again and I hope to see you then! Inte värt att missa mina damer och herrar..
Fan, jag darrar till och med i axlarna, så körd är jag i kroppen! Det är inte kul kan jag säga, men det går ju snart över förhoppningsvis :)
En sak som slog mig igår/i natt är att, jag älskar min klass. Har väl kanske inte alltid kännt så (det går ju upp och ned som med allt annat) men när man umgås så intensivt och tight, så blir man så sammanhållna och jag kan känna en viss hat-kärlek. Dock mest kärlek bör tilläggas ;).
Jag kommer ju sakna de så otroligt mycket efter studenten. Vi har ju ändå träffats i stort sett varje dag i tre år, och vi delar ju också så mycket. Lite sorglilgt måste jag säga att det kommer bli. Ett sorts tomrum. Men så är det i livet, allt har ett slut och man går vidare. Känner väl ändå att det är bäst att sluta när det är på topp egentligen. Då uppskattar man nog tiden som vi har haft tillsammans ännu mer. Eftersom jag aldrig riktigt har gått i en klass som jag saknat efter åren tillsammans, så är detta speciellt. Vi har alla utvecklats tillsammans och gått igenom jobbiga men ändå så roliga stunder.
Efter Budapest när vi har umgåtts ännu mer, så blir det nog ännu mer sentimentalt, tror och hoppas jag faktiskt. Då lär vi känna varandra ännu mer.
Med er har jag kul! Glöm inte det.
Men som sagt; kommer sakna er.
Ni alla är så begåvade, och jag är säker på att vissa av er verkligen kommer att lyckas i musikbranchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0