Days could not be better

Hej!
Vilken varm dag. Och vilken bra dag! Det har alla fall jag haft.
Vaknade på ett strålande humör vid halv åtta, och bestämde mig på en gång att det skulle gå jätte bra för mig. Så på gått humör gick jag till köket och gjorde ordning en super-frukost.
Mina föräldrar skulle ut på landet, och jag hade egentligen tänkt att följa med. Men efter lite hit och dit-tankar fram och tillbaka, så bestämde jag mig ändå för att stanna hemma. Ville ändå få en del gjort, med planering o.s.v Sen så tänkte jag ändå höra av mig till lite vänner, som jag dock ska träffa i eftermiddag. Men det ska bli kul!!
Efter frrukosten fick jag ett ryck och bakade ett bröd. Ett mûslibröd. Och jag lovar och svär, det var fan det godaste brödet jag någonsin ätit!! Och tänk att det var jag som gjorde det också! Nej, men det var faktiskt huuur gått som helst. Tog två skivor av det till lunchen sen.
Mamma och pappa måste ju bara smaka det sen när de kommer hem..
Säg bara till så ger jag dig receptet! Det är ett jäkligt nyttigt bröd också, så fler än en skiva per dag kan man gott och väl unna sig.




Efter mitt första mellanmål, så var jag så taggad och sprallig att jag stack ut och sprang i hettan. Det var så jäkla skönt och jag blev bara gladare och gladare för varje steg. Energi! När jag kom hem fixade jag lunch och satte mig i solen en lååång stund. Håret självtorkade efter duschen, eftersom det var så varmt..
Otroligt skönt.
Har även skickat in lite cv:n till olika företag. Ja, jag vet att jag är sent ute, men bättre sent än aldrig, ellerhur?
Har nog suttit alldeles för länge i solen nu känner jag, lite huvudverk, lite för varm och lite yr haha. Men det är väl smällar man får ta ;) Var bara sån underbar känsla att kunna sitta i bikini och inte frysa det minsta.
Idag är det långfredag ja.. Ledigt med andra ord. Härligt!


Just nu sitter jag inne (blev så väldigt varmt ute i solen) och dricker en proteinsmoothie. Skit god, gjord på jordgubbar, banan, mjölk, yoghurt, proteinpulver och vaniljpulver (inte socker, utan ren äkta vanilj). Testa, för det var gott!
Dagen har hittills bara flytit på bra, jag är glad och allt är frid och fröjd.
Jag kämpar på i miin lilla bubbla, med att inte för mycket grubbla.. (HAHA). Motivationen måste förbli såhär stark, då jäklar går allt vägen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0