Eventful day

Hej hej!
Ikväll efter middagen så fick jag ett ryck och gjorde både Power Bars och protein-muffins. Barsen blev goda, och muffisarna med, har ett protein med smak av vanilj och kanel vilket gjorde smaken på bullarna väldigt goda! Rekomenderas!
Dessa gjorde jag.
..och dessa


Kan tipsa om det här proteinet, skit god smak (vanilj/kanel), enligt mig!
Idag har jag verkligen stekt i solen kan jag säga! Jäklar vad den tog, blev lite röd tror jag allt.
Men det var mysigt, satt och fikade, läste, solade och pratade med vänner.
Så skönt med påsklov.
Sitter och kollar på Bechelorette, lite kul sådär, även om jag inte fattar hur man kan ställa upp i sånna där program..

Imorgon hoppas jag allafall på mer sol! Skulle vara jätte nice.
Träffade mormor idag också, mysigt! :D
Efter det här programmet är slut, så ska jag ta en dush sen sova. Är grymt trött.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill ha receptet på dina protein muffins och musli bröd! går detta att ordna? :) <3

2011-04-29 @ 13:49:28
URL: http://brunnbergjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0