April April din dumma sill, fredag och gult är fint

Hej!
Vilken bra dag jag haft, även om solen var så jävla envis att den vägrade visa sig.. Men men. Kanske blir bättre imorgon.
Såhär säger allafall Metro att det ska bli imorgon och på söndag:
Kom hem för en stund sen, slutade lite senare än planerat men det är mycket rep nu innan vi drar på turnén som kommer bli så sjukt kul!! Längtar tills vi drar till Budapest.
Sitter och dricker te och sveper en smoothie. Mucho gott.
Gött!

Vi bestämde nyss att vi i musik ska ut imorgon, kommer nog bli jätte kul! Har faktiskt aldrig gjort det med hela klassen, så det är på tiden. Man börjar ju tagga till ordentligt på både turnén, skivor och studenten. Längtar galet mycket! :D
Glada färger; Gul tröja (passar bra när det faktiskt är April idag, man får luras till och med.....), otroligt härligt turkosa naglar - tycker om färgen!
Jag är glad att det är fredag! Nu ska jag fortsätta med det tänkte jag,
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0