Gårdagen

Hej!
Idag är jag jätte trött, kom hem sent igår kväll/natt. Vi hade skit kul och spelningen gick ganska bra, dock ingen vidare medhörning men det funkade ändå.
Är som sagt väldigt seg idag och ser fram emot att sova en hel natt den här natten.
Imorgon blir det våran andra spelning som äger rum i Sollentuna på Sateliten. Kommer bli grymt, för scenen är stor, fin och bara jätte bra! Är taggad!
Här kör vi en låt av Robyn. Jag sjunger, Minna körar och spelar bas, Fredrik på trummor och Felicia på keyboard.



Här tar jag i som en... fågel.





..Detta är under en 70-talslåt.

Återkommer med fler bilder, för nu vill jag inte sitta inne längre. Ska ut i vårsolen och ta en springtur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0