Genrep

Just nu håller vi på med att repa in i det sista inför i kväll, då vi spelar på Black Sheep! Vi är riktigt taggade och det kommer att bli grymt kul! Hoppas ni kommer nu då, 20:00 som sagt.
Idag är vädret lite roligare än igår allafall, det är skönt när solen är framme och ganska varmt är det ju också. Mer sånt!
Idag kom studentmössorna till skolan - ja till de andra alltså. Eftersom jag beställde min mycket senare än de andra och från ett annat företag, så kommer min på posten och kanske om någon vecka istället. Blev riktigt avundsjuk när alla andra fick sina kan jag säga, dom är jätte fina! Men snart så, då får jag min med. När mössan kommer börjar det ju faktiskt närma sig.. Längtar något enormt.

Har inte så mycket mer att skriva för tillfället, måste repa snart igen..
Kommer ta massa bilder ikväll som jag lägger upp här sen, för ni som inte kommer och kollar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0