It is in the woods, I feel alive

Kvälls-shaken är svept and i'm fit for...the bed. Hehe, ska lägga mig i sängen och se på film. Ska sova mig riktigt utvilad imorgon eftersom jag tror att dagen kommer vara prövande och svår. Kanske onödigt svår.
Ska bita ihop och bara vara där, på begravningen. Först sjunga, sen gråta helt enkelt. Det är i den ordningen det får bli. Ganska kontrollerat och onaturligt, men jag har väl klarat mina kontroll-behov förr?
Det kommer gå bra, och jag hoppas det blir en fin dag med sol och värme imorgon. Jag hoppas på sol.
Tog en lång promenad, skulle egentligen bara ut och ta lite luft, men när jag väl kommer till skogen så är det som att allt vad tid, krav eller måsten heter är som bortblåsta. Jag verkligen älskar skogen. Älskar att vara där, gå där, springa och svettas där. Att bara få vara där, precis som man är, det får mig att må bra. Sen spelar det egentligen ingen roll hur mycket jag rör på mig där. Men kärast i naturen är jag nog när jag är så fysiskt aktiv att svetten rinner.. Även kallat endorfin-kick. På hög nivå.
Som sagt, kvällsdrinken är uppdrucken, min kesella-bär-mix uppäten och teet-slutsurplat. Gott gott. Nu kan jag nog sova så gott.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0