Lördag

Hej hej!
Idag har jag fått rätt mycket gjort, städade först mitt rum så det blev jätte fint och sen åkte jag och mamma in till stan och letade efter kläder till skivan som är nästa vecka. Efter att jag äntligen bestämt mig för vad jag skulle klä ut mig till (valfritt inom 50-80-tal.. Hur svårt som helst) så blev det till slut 50-tal. Så nu är det fixat allafall. Skönt. Sen köpte jag även ett par byxor och lite annat smått och gott!
Nu är det bara studentklänning plus skor som måste införskaffas..
Har precis ätit middag och ska snart ut på en liten runda i skogen. Ska inte göra något speciellt ikväll alls, vill inte fira att det är Valborg på något sätt. Det gör så många andra så bra. ;)
Så det blir en lugn kväll helt enkelt.
Har väl inte så mycket mer att säga.. Vädret har ju inte varit sådär jätte bra idag, stundvis sol stundvis kallt med kalla vindar, och till och med lite regn! :( Synd tycker jag.
Nej, nu ska jag aktivera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0