Påskafton

Hej hej!
Idag är det Påskafton. Större utmaningar med andra ord..  Men, if you can dream it, you can do it!
Sitter och äter mellis nummer ett för dagen efter en riktigt lång och härlig promenad i skogen med sol och allt! Underbart.
Min lilla påskfrukost bestående av jordgubbssmoothie med bär, kaffe, och såklart två skivor av mitt super-goda mûslibröd med ett ägg och lite grönsaker på! Hur gott som helst.
Fick påskpresenter av mina föräldrar och mormor. Jätte snällt! Jag bad faktiskt innan om att inte få så mycket godis, då jag tycker att det blir jobbigt, och jag fick faktiskt rätt okej mängd ändå. Fick lite annat också, bl.a en lott, som jag dock inte vann något på :(
Ska ut och sätta mig i solen om en stund tror jag. Sola lite, alltid trevligt!
Kanske ska göra nya powerbars sen, de tog nämligen slut idag.. Men det gör jag senare. Kan ju inte va inne när solen skiner :)
Ska ju till farmor sen också, hoppas det blir lagom mycket mat. Min farmor är liksom så himla duktig på att laga så otroligt mycket av allt haha, och det blir lite svårt när man är tvungen att ta själv av det :P men men, får se det som en liten buffé, lite av varje helt enkelt.
Nej, nu ska jag som sagt ut i solen!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja, du har nog rätt. Men jag ångrar den första anorektiska tanken jag tänkte. Jag ångrar att jag någonsin brydde mig om att göra något åt det jag såg i spegeln. Jag ångrar allt jag tänkt/gjort efter skönhetsideal och komplex. Usch. Men kanske ska man inte tänka så, kanske är huvudsaken att jag bestämt mig för att aldrig gå tillbaks dit igen.. ?



Trevlig påsk du verkar få, Glad Påsk! :D

2011-04-23 @ 20:03:36
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Rebecka:



Ja, precis. Klart att man på ett sätt ångrar att man startade en sån fixering. Men men, nu är nu och ja huvudsaken är att vi bestämt oss att bli fria. :)



Tack! Du med!!

2011-04-24 @ 08:23:50
URL: http://eeweliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0