Sunday

Tjenixen!
Har precis manglat lite på tv3/tv4play, det som jag missat under veckan i Buda. B.la. Stockholm - Båstad, Bechelorette, Sveriges Mästerkock m.m. Blir ju ganska mycket, men hatar att komma av mig i de program jag följer.. Lite nördigt.
Börjar känna mig pigg igen efter långa kvällar/nätter i helgen, skönt. Gick och la mig ganska tidigt i går kväll, så kunde gå upp tidigt i morse. Skönt.
Vädret idag är väl helt okej idag, varmt är det allafall! Det är huvudsaken nästan. :)
Ska ta mig ut om en stund också.
Fin bild,,,
Har inte mycket att tillägga för tillfället, förutom att det är väldigt skönt att det är påsklov imorgon i en vecka. Nice ju!
Ha det gött.
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0