Bye cannibal

Hej hej!

Vill först bara säga till er på Idun, att det är Ni som gjort att den här dagen har blivit så bra som den blivit. SÅ BRA!
Att få så mycket stöd, pepp och fina ord är guld värt. Ni är så bra. Så, tack.
Efter middagen gick jag och Vickie en lång och skön promenad, i lugn fart. Härligt med solnedgång :)
När klockan blev nio ville hon sola. Jag vet, solen gick ju ner.. Haha, så ja. Vi gick till solariet. Skit nördigt när det är nu solen strålar som mest under dagarna, men vad fan. Det var ändå en mysig avslutning på kvällen - varmt och lugnt. Nu spelar det faktiskt ändå ingen roll om vi solade, kunde lika gärna ha suttit stilla på en bänk. För mig betyder det mest att bara vara social och få bort alla onödiga tankar. Att kunna andas ren luft som inte blir giftig av svarta insekter som sticker i huvet... Och så var det jätte kul att träffa Vickie.
Är rätt trött och ska väl snart sova antar jag. Imorgon är det ju självaste Påskafton, tror jag det heter. Vi  ska hem till farmor på middag. Ska bli så mysigt.

Imorgon ska jag sitta ute i solen så mycket jag kan! Ska dock smörja in mig med spf den här gången hehe, är så slarvig med det. Har redan brännt mig tillräckligt på bröstet. Inte så skönt när det bränns ju.
Däremot är jag väldigt noggrann med att håret inte "bränns" eller ja, blir slitet. Så jag använder flitigt både shampo och balsam med hög spf. Jaja.
Är som sagt trött nu. Pappa vill att jag ska se på film med honom, men jag vet inte om jag orkar.. Får väl se hur jag gör!
Annars, Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Becka.

Härligt att du är pepp och motiverad. Det hjälper så himla mycket. Känner man sig tveksam blir det mycket svårare, men om man bestämmer sig blir det mer som en dans. Och visst är idun bra? Jag blir lika imponerad varje dag där över hur alla utmanar sig och klarar det. Plus att alla är så gulliga! Kramar

2011-04-23 @ 08:33:07
URL: http://rebeckaericson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja, det blir faktiskt mycket lättare om man tänker positivt och att man verkligen försöker. Jag älskar typ Idun, bara efter en vecka :P Känns på något sätt också lättare när man är med flera som också kämpar och vet hur det är.. Ja alla är hur bra som helst där!! :D Kramisar

2011-04-23 @ 11:04:48
URL: http://eeweliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0