Landet

Hej hej!
Vilken dag jag har haft! Varit på landet ute i solen hela dagen. Smörjde in mig rejält med solskydd.. Det var nog bra, blev ändå röd haha.
Åt middag för en stund sen, lax med citrussallad som jagg gjorde. Jätte gott, tog lite potatis och en sån där silltårta. Ganska gott..
Innan middagen gjorde jag nya protein-muffins. Den här gången la jag till lite i receptet då jag tycker att de förra blev lite lama i smaken, inget tuggmotstånd riktigt heller.. Det ska ju ändå smaka lite. Så hackade i lite nötter och kryddade extra med kanel. Hoppas de blev bra, ska smala sen till kvällsmålet efter att jag sprungit en runda. Har lite spring i benen och det blir nog en skön avslutning på kvällen.
Fan, inget bra går på tv ikväll heller. Tycker det är synd. Men får väl ladda ner någon film eller så att titta på sen. :)
Har ju varit helt sjukt varmt idag med, det är ju juli-värme redan, kommer det då bli tropisk hetta till juni eller vad är det frågan om?! Men jag klagar inte.. ;)
Min lillebror fiskade hela dagen. Men så fick han ju upp 26 fiskar också..



Verkligen klarblå himmel!



Vi fixade lite med blommorna också.

Den här dagen var jätte bra. Tankarna på helt annat håll än annars. Skönt!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men åh, vilket härligt väder! Hade också velat sola i det :D

2011-04-25 @ 10:51:10
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Rebecka:

Ja det var jätte härligt! Klart du ska sola! Om det är onödiga tankar som stoppar dig, skit i det!! (Svårt, men bra..) Hoppas solen fortsätter skina läänge till. :)

2011-04-25 @ 12:00:41
URL: http://eeweliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0