Walk in the sunshine happiness



Hallå! :D
Vilken härligt dag, återigen!
Efter frukosten tog jag och min familj en skön promenad vid vattnet. Kändes väldigt avslappnade.


Idag ska jag faktiskt bara ta det lugnt, sista dagen på lovet och imorgon börjar skolan igen. Det har varit ett bra påsklov, jag har lärt mig så otroligt mycket och känner att det är bara att köra nu! Har världens motivation, ochn är väldigt förvånad över att vissa saker redan börjat släppa för mig. Det är inte lätt alls, men bara man låter sig prövas och försöker även om det tar emot, så går det. Allt går, ingenting är omöjligt sägs det. Det börjar jag nog också inse och tro på..
Så jag kunde inte haft ett bättre påsklov!
Ska ut och sätta mig i solen snart, vill ta vara på sista dagen nu genom att bara vara. Kunna sitta i solen hela dagen är väl inget jag kommer kunna göra under resten av dagarna den här veckan, så nu gäller det !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0